Nowe logo Radia Koszalin

Polskie Radio Koszalin wprowadza nowy logotyp. Po zmianach programowych, wprowadzeniu zupełnie nowej ramówki, zaprojektowaliśmy nowy logotyp stacji, który zastąpi istniejącą od sześciu lat szatę graficzną.

 

- Zmieniamy się dla naszych słuchaczy - tak krótko podsumować można zmiany w koszalińskim radiu. Jesteśmy radiem opiniotwórczym, zaspokajającym wyższe aspiracje, a jednocześnie bliskim i misyjnym, dlatego zmiany są konieczne. Idziemy z duchem czasu i nie boimy się wyzwań - wyjaśnia Piotr Ostrowski, prezes zarządu i redaktor naczelny Polskiego Radia Koszalin.

 

W nowym znaku graficznym wyeksponowana została nazwa rozgłośni: Polskie Radio Koszalin, która jest teraz czytelniejsza, także dzięki nowej kolorystyce. Fala symbolizuje bliskość morza oraz nawiązuje do eteru – przestrzeni, w której rozchodzą się fale radiowe.

 

- Nowy logotyp Radia Koszalin jest bardziej przejrzysty, a w zestawieniu ze znakami konkurencyjnych mediów i instytucji wyróżnia się prostotą oraz subtelną kolorystyką – dodaje Piotr Ostrowski.

 

Wraz z logotypem zmienia się identyfikacja wizualna rozgłośni. Zmiany widoczne są w oznaczeniu siedziby, studiów terenowych, wozów reporterskich i transmisyjnych etc. Nowe logo pojawi się na materiałach promocyjnych i ekspozycyjnych Polskiego Radia Koszalin. Zespół informatyków i dziennikarzy pracuje także nad projektem nowej strony internetowej rozgłośni, która zostanie uruchomiona po wakacjach.

 

Autorką projektu nowego logotypu i nowej identyfikacji wizualnej Polskiego Radia Koszalin jest Aurelia Milach, grafik w Polskim Radiu S.A. w Warszawie.